كارگاه بازاریابی دیجیتال
جشنواره رويش دانشگاه علم و فرهنگ و انجمن علمی دانشجویی بازرگانی_صنعتی در تاریخ 19 و20 آبان ماه 1398 برگزار کرد.
این کارگاه با شعار با تاكيد بر دانشجوي كارآفرين ،رونق توليد و ورود سريع به بازار كار برگزا شد.
این کارگاه 6 ساعته سرفصل های آشنایی با مفاهیم اولیه بازاریابی، آشنایی با ابزار های شناخت بازاردیجیتال، روش های بکارگیری متد های بازاریابی دیجیتال، سنجش میزان تاثیر بر مشتری و سنجش میزان مشتریان و سهم بازار نسبت به رقیبان توسط جناب آقای محمد علی میلانی صدر مدیر و هم بنیان گذار استارت آپ جزوه ننویس ٬توسعه دهنده سابق کسب و کار ٬ خبرنگار سابق رسانه کارآفرینی اکوسیستم مطرح گردید.